Om du inte fått din faktura

Vi skickar ut fakturor med ett automatiskt system som vi vet fungerar från ”vårt” håll. Det är tyvärr inte möjligt att kontrollera alla steg på vägen till att den syns i din mail-inkorg.

Om du inte ser din faktura så är det vanligt att den fastnat i skräppostfiltret i ditt mailprogram. Börja med att leta där. Sök efter rubriken: ”Faktura från GULDBODA SAMFÄLLIGHETSFÖRENING” eller avsändaren: guldboda@vagfas.nu

Om det inte hjälper kan mailet med fakturan ha fastnat i skräppostfilter på mailserversidan och det är mycket svårare att åtgärda. Även om det är ovanligt.

Det säkraste sättet att hitta fakturan är att logga in på kundportalen.

Här kan du logga in antingen med Bank-ID eller med lösenord.

Om du glömt lösenordet till ditt konto – klicka på ”Glömt lösenord”.

Ange ditt användarnamn (sex tecken och står på fakturan).

Om du inte har tillgång till den – maila kassor@guldboda.se så tar vi fram den.

När du är inloggad på kundportalen, gå gärna in under fliken till vänster med ”Kontaktuppgifter” och uppdatera uppgifterna.